Dende a biblioteca querémosvos propoñer dúas actividades
para reflexionar sobre este tema e, en especial sobre a violencia que aparece nas
relación entre parellas adolescentes.
Pretendemos, así, presentar formas de relación baseadas na igualdade, o respecto,
a autonomía persoal e o apoio mutuo.
Podedes dedicar a este tema as sesións de titoría que
teñades entre os días 19 e 30 de novembro. Se vedes que o tema dá para máis,
actuade libremente nas seguintes titorías.
ACTIVIDADE 1
A) TRABALLO EN GRUPO NA AULA: Dividir a clase en 4
subgrupos (un de chicos, un de chicas e 2 mixtos) que deberán responder ás seguintes
cuestións:
1. ¿Credes que a violencia de xénero é un problema que se
da en parellas xoves? ¿Por que?
2. ¿Que factores inflúen para que se xeren relacións de
violencia en parellas xoves?
3. ¿Que poderiamos facer os chicos para previr a
violencia masculina contra as mulleres?
4. ¿ Que poderiamos facer as chicas para previr a
violencia masculina contra as mulleres?
B) POSTA EN COMÚN: Posteriormente exponse o traballo dos
subgrupos en gran grupo, e realizase un debate no que o titor/a será o moderador/a.
C) AS NOSAS PROPOSTAS “TQ SIN VIOLENCIA”
Cada grupo elixirá da lista de afirmacións, que vos proporcionará o titor, as 10 frases que consideren máis relevantes para fomentar relacións de
igualdade entre mulleres e homes. Tedes que lelas con atención e seleccionar 4 frases da lista de chicos, 4
frases da lista de chicas, e por último proporán outras 2 afirmacións novas.
D) POSTA EN COMÚN:
As novas propostas podedes expresalas nun mural que, posteriormente, pegaredes nos paneis que haberá en
distintos lugares do centro como resumen do traballo de tódolos cursos.
ACTIVIDADE 2
Paralelamente queremos que vos expresedes. Buscade na prensa (impresa ou dixital) noticias relacionadas coa violencia de
xénero. Recortadeas e pegadelas tamén nos paneis. Haberá un lugar delimitado
para estas noticias, outro para que escribades a vosa opinión,
sentimentos, etc e outro para as vosas propostas. Podedes utilizar a prensa e
revistas propias ou da biblioteca.
No hay comentarios:
Publicar un comentario